You've strumbled to my wishland. Do follow my bloggie pretty+Follow me or go Home ?
//story SaβЧЧ lah
Author Story Linkies Credits
Sem 1 Bakal Berakhir
3.4.14 | Thursday, April 03, 2014 | 0 comments
Assalamualaikum..



Hari ini 4 hari bulan 3 bersamaan tahun 2014. Hehe. Ye saya adhiba sabira abu bakar bakal menduduki peperiksaan akhir tahun bagi semester 1. Bongekk kampung gila aku ini pon nk update. Hhahah peduli apa aku. Aku update sbb aku nk bgtahu yg aku rasa mcm sekejap je dah nk habis sem 1. Aku masuk bulan 11 jadi sekrang dah bulan 4 so bermakna total aku belajar utk sem 1 baru 5 bulan. Eh takde la lama mane ek. Sekejap masa dah berlalu mcm angin sekali lalu. Dah nk exam aku takut. Lol exam pon nk takut. Poddddaahhh... Hhahaha..  before exam ada study week seminggu. Aku rindu betul dkt someone yg special gilos gilos nie. Baru berapa jam rasa nya tak jumpa , tak lepak tp dia punya rindu masyaAllah .. haihh rinduuuu seyy... Ini belum cuti sem yg 2 bulan tu. Aku rasa aku akn jd insane bila cuti 2 bulan nanti. Elok2 budak2 nie masuk sem2 bebaik ja, aku terus masuk hospital mental sakit jiwa segala penyakit ah. Hhaha.. syadaso , kau jaga diri kau bebaik tau. Jgn rindu aku. Eh typo , rindu aku tau tau tau!! Aku mmg mengada nk orang rindu aku. Muehehe xD nanti naik cuti kita lepak study group sesama gan bebudak mental. Persoalan nya mental kah bebudak nie? Haha kawan yang kejam panggil kawan2 dia cenggitu. Ish ish jaga bahasa kau saby. Maghii kita buat pembetulan. Syada nanti naik cuti kita study dgn kawan2 kita yang penyanyang tu okay. 1 paper, paper professional development. So wish me luck and good luck for me. Bye. Xoxo publish!