You've strumbled to my wishland. Do follow my bloggie pretty+Follow me or go Home ?
//story SaβЧЧ lah
Author Story Linkies Credits
Luahan perasaan hati
13.5.14 | Tuesday, May 13, 2014 | 0 comments
Blogg aku nk bgtahu nie. Kecik hati aku blog. Adalah seorang kwn aku nie nama dia lily (bkn nama sbenar) aku knal dia masa aku dlm poly. Mula2 aku tgok dia okay tp lama2 aku bengang kwn dgn dia. Dia kn mcm kerek je. Mean, aku rimas dgn org yg kerek merek nie. Sana sini nk ckp besau yg dia tu ini. Kdg benda tu dia taktahu pon tp lagak dia mcm tahu beno. Aku penat and rimas jmpe org mcm nie sbb nya masa aku spm dlu pon kt sekolah ada jgk org mcm nie. Kdg mengata2 brang aku tp dia pkai jgk barang aku tu. Member aku lg 1 pernah tegur kau nie mcm lembik sgt sbb kdg dia ckp gan org kasar. Bahasa dia jgn kata. Boleh guriskan hati org even dia bergurau.

Aku tak suka org mcm tu sbb dia perempuan. Tak elok pakai bahasa2 yg mencarut. Kita perempuan kn kena la jaga semuanya. Haihh.. Sepanjang dlm poly byk jgk aku terasa dgn dia tp aku tak pernah nk melawan. I mean cth la dia pggil aku sial ke or apa2, aku tak pernah nk balas balik. Bkn nk kata aku baik tp ia mmg betul. Nama pon segmen nk luahkan kan.

Sekarang tgah cuti sem, aku masih kecik hati dgn dia walaupon kteorg tak bertegur. Nk tahu apa? Mmg tak menafikan kteorg tak rapat tp aku taktahu la bila aku tgok je nama dia aku terasa hati betul dgn dia. Aku taktahu knp. Dia mcm memilih. Bila aku mention dia, dia takde pon nk respond. Bila dgn org lain, dia kamain lg reply then like2 status bagai. Time aku takde pon. Aku jealous?

Of coz, bkn jealous apa. Hey beb dia kenal aku kot. Cuba la respond and layan aku mcm org lain even tak special tp just bg respond. Aku tak mintak lebih sbb mcm aku ckp td tak menafikan kteorg bkn rapat sgt tp dia rapat dgn mmber2 baik aku. So kau rasa kau tak terasa ke dgn prbuatan dia mcm tu? Dia layan mmber2 rapat kau nie tp bila kau sndiri mention dia, dia takde respond.

Yelah lily aku sedar aku siapa. Aku jahat. Tak menafikan jgk mmg aku pernah mengata dia tp kdg2 mengata tu 1 luahan. Aku taktahan jd aku cerita pd mmber aku. Maybe dia tahu tp biarlah tp jgn la layan aku mcm tak wujud je. Pernah skali ramai mmber aku lepak blik aku. Dia pon ada sekali. Semua layan dia. Aku? Mcm tak wujud je kt situ. Aku keluar dr bilik aku menangis puas2 dlm toilet. Bila aku kluar toilet ada sorang kwn aku tegur dia takut tgok aku dia kata aku mcm bkn aku. Maybe mata aku merah tp tak nmpak la dlm keadaan nangis sbb time tu malam so gelap tak nmpak sgt.

Aku luahkan dkt bff aku. Zaffy fyrra time tu dia je yg faham aku. Aku nk luahkan kt syada tapii aku taknak ganggu dia dgn emosi aku yg mcm nie and aku taknak dia tahu aku menangis. Tp klau dia baca blog nie, dah kantoii la. Hehe. Sangat sedih time tu hanya Allah je tahu.